Alla inlägg under november 2012

Av Emma Berg - 15 november 2012 04:19

Har nu varit ledig i 9 nätter och bara umgåtts med familj och vänner. vart hembjudna till tildes farmor ingrid på god mat och trevligt sällskap i söndags.

Tilde fyller 3 år om två veckor satans vad tiden går känner jag, det var ju nu man skulle skaffa syskon, haha vi väntar en liten stund till tycker jag!! ;-)
Har köpt 4 klänningar till damen som hon ska få i födelsedagspresent då verkligen inget annat duger, trivs hon i klänning ska hon självklart få ha det. Nå leksaker ska hon självklart också få, fast jag tror klänningarna kommer uppskattas mest ;-)

Efter lång ledighet kommer jobb. Sitter nu på jobbet och har precis slängt ihop lite knäck som mina kära kollegor ska få gotta sig med imorgon. Hoppas man inte bidrar med nå "tappa lagningar historier" ;-)
Städ och bak klart, så tänker bara ta det lugnt nu innan 3 rond, gäller att passa på om våra de gamla sover.

Presentation


Emma 25 år gammal. Bor ihop med min sambo och dotter.
Jobbar natt som undersköterska på ett av våra särskillda boende som vi har här i Västerås.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards