Alla inlägg under december 2012

Av Emma Berg - 7 december 2012 04:38

Hej hopp..
Lite ledig tid på jobbet så passar på och skriver några rader.

Våran älskade dotter har fyllt 3 år och det firade vi med släkt och vänner.
Tilde fick gå till dagis på morgonen då jag jobbat hela helgen, dock bara halv dag. Hon bjöd på glass, vart sjungen för och fick en present av förskolan. En timme fick hon vara hemma och ta det lugnt innan folk började ramla in. Toppen dag, med trevliga besök och så fina presenter.

Tilde har börjat svära som en tok. Så som fan, jävulsunge, lortjänta och stampar i golvet och har sig medan hon hostar ur sig dessa ord. Ännu en gång Astrid Lindgrens filmer, drar inte riktigt jämt när man har en unge med ett sjuhelvetes temperament. Allt skit fastnar i huvudet och allt blir lite värre än vad det behöver vara, jaja bara kriga på och hoppas på det bästa.
Hon föredrar även serien "sol sidan" Så jäkla skön. Jag och Jimmy älskar sol sidan så vi sitter som ljus alla tre, när vi skrattar så börjar Tilde tok garva. haha
Min lilla syster mollie föredrog sällskapsresan då hon var 2,5 så hon fick boxen ;-) men hon har alltid varit lillgammal.

Nu är det snart jul och jag har 6 nätter kvar fram tills dess. min räkna ner kalender ;-)
Lång ledig en hel vecka innan julafton sen jobbar jag annandag Jul!
Lite julklappar klara men få ut sen under ledigheten och fixa det sista.

Presentation


Emma 25 år gammal. Bor ihop med min sambo och dotter.
Jobbar natt som undersköterska på ett av våra särskillda boende som vi har här i Västerås.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards