Direktlänk till inlägg 7 maj 2013

Maj

Av Emma Berg - 7 maj 2013 00:24

Jag har nyligen blivit 26 år och blivit uppvaktad av min kära familj och fantastiska vänner.
Och vad fick jag i år igen av min älskade sambo, jo matchen mellan Sverige-Tjeckien. God mat, trevligt sällskap och en bra match. Toppen kväll.
Stefan, Jimmy och jag oddsade på matchen på resultat. Jag oddsade att det skulle bli 2-1 och det gav mig 450 spänn ;-) jag vann.
Igår var vi på cirkus och Tilde tyckte det var skit kul. Kan tycka det är lite jobbigt att vara med och stödja cirkusar då min uppfattning är att djuren inte har det speciellt kul, den uppfattningen kanske är fel. Men vafan klart man ska få gå på cirkus när man är ett litet ivrigt barn ;-)

Nu går jag på min långvecka 50 timmars jobb.

Tilde får sova i min säng då jag jobbar. Ikväll efter att jag läst för henne ville hon att jag skulle ligga kvar, jag sa att mamma kan inte,jag ska duscha och sen ska mamma åka till jobbet.
Jimmy var inte hemma just då.
Tilde har gråten i halsen och säger men då har jag ingen mamma och ingen pappa.
Pluttan trodde hon skulle bli lämnad.
Så tokigt det kan bli.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Berg - 9 juni 2013 00:05

Idag har vi varit hem till min kusin och firat hans grabb Melvin som blivit 4 år.. Lek och bus. Melvin följde sedan med oss hem för att busa vidare tills kvällen kom. Mollie ringde och fråga om hon fick komma och sova. Nu ligger tjejerna och sussar, ...

Av Emma Berg - 29 april 2013 00:44

Lång uppehåll IGEN ;-) Min kusin har varit med om en otroligt jobbig grej, varje dag har jag tänkt, varit arg, ledsen och försökt hålla kontakt med honom för att få höra hans tillstånd. Hans fru bedrog honom med hans bästa vän på festen vi hade i b...

Av Emma Berg - 26 februari 2013 20:24

Nu förstår jag vad vabruari innebär!! Fy vad vi har vart risiga länge hemma nu! Tilde är frisk, bara lite hosta som kommer då och då men den kan sitta i upp till 4 veckor!! Min halsont är borta, bara massa massa snor. Och det bästa av allt, våran ä...

Av Emma Berg - 16 februari 2013 02:29

Tilde är sjuk och jag känner mig också hägig, men är nu på jobbet och allt är fruktansvärt lugnt här, än så länge ;-) Tilde vaknade upp natten till onsdag med krupp ( andra gången för henne) kruppen gick över ganska fort men har hosta och feber kva...

Av Emma Berg - 7 februari 2013 00:12

Dagen startade med mys frukost men min underbara dotter. Iväg med henne till dagis, vilket hon såg fram emot efter 1 veckas ledighet. När Lill fisen var lämnad gick jag till gymmet och gav kroppen en omgång. På fredag är det " fredags fys" undrar vil...

Presentation


Emma 25 år gammal. Bor ihop med min sambo och dotter.
Jobbar natt som undersköterska på ett av våra särskillda boende som vi har här i Västerås.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards