Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Emma Berg - 9 juni 2013 00:05

Idag har vi varit hem till min kusin och firat hans grabb Melvin som blivit 4 år.. Lek och bus. Melvin följde sedan med oss hem för att busa vidare tills kvällen kom. Mollie ringde och fråga om hon fick komma och sova. Nu ligger tjejerna och sussar, ganska mycket senare än Tilde brukar sova så morgon dagen kan bli en kaos dag. Men ibland får det spåra ur iaf när moster mollie är här ;-)

Nu är efterlägtade sommaren här. Snart semester, 6 pass kvar och sen 5 veckor och 5 dagars ledighet !! Ska bli så skönt. Stuga bokad neråt i landet detta år.

Lite sommar bilder och en bild på mig i nya arbetskläderna, sköna kläder, mjuka färger passar fint nu när det är sommar. Nu har vi kosmo färgerna ;-) innan såg vi ut som PRO Aros arbetare!!
Så bra som vi personal har på Hagalid just nu var länge sen. Vi har absolut bästa chefen i mellan Sverige ;-) hembjudna till henne på onsdag btw på sommar fest, bara en sån sak.

Nehe sova lite kanske. Imorgon har jag nog två barn som vaknar tidigare än jag tror och hoppas på ;-)
Natti natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emma 25 år gammal. Bor ihop med min sambo och dotter.
Jobbar natt som undersköterska på ett av våra särskillda boende som vi har här i Västerås.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards